Nowy GRID. Premiera, wygląd, ceny

GRID został uznany za najlepszą grę wyścigową na targach Gamescom 2019. Za kilka dni trafi do regularnej sprzedaży. Jeśli ufać jej twórcom, na użytkowników czeka naprawdę niezła rozrywka.
GRID - GT4_SanFrancisco_3.jpg

Wydawca zapewnia, że ma dla fanów wyścigów prawdziwy spektakl. Trzeba być przygotowanym na naprawdę ostrą jadę – zajeżdżanie drogi, wyprzedzanie o włos i agresywne manewry – wszystko byle tylko pozostać na czele stawki.

Użytkownicy będą mogli się zmierzyć z 400 przeciwnikami. Wyposażeni w sztuczną inteligencję zawodnicy mają zróżnicowane typy osobowości. Na torze spotkamy zarówno łagodnych, jak i naprawdę agresywnych oraz dynamicznych kierowców.

Dla graczy przygotowano 12 lokalizacji na całym świecie a w nich 104 wyzwania. Użytkownik może wziąć udział w sześciu typach rozgrywek takich jak tradycyjny wyścig, oval racing, time trial, jazda na czas, potyczka i kwalifikacja pełnego okrążenia.


Dla zwiększenia realizmu specjaliści z Codemasters stworzyli bogaty system zniszczeń, który zmienia pojazdy nie tylko wizualnie, ale również mechanicznie, co z kolei ma wpływ na sposób kierowania i ich zachowanie na torze.

Jednym z konsultantów przy tworzeniu GRID-a był Fernando Alonso, czyli jeden z najbardziej utytułowanych kierowców wszechczasów. Jego bolid, którym zdobył mistrzostwo świata w 2006 roku jest dostępny w grze, co oznacza, że użytkownicy będą mieli szanse zmierzyć się na torze z prawdziwym mistrzem.
GRID3.jpg
Miłośnicy wyścigów dostaną do dyspozycji nie tylko najnowsze samochody takie jak Porsche 911 i Ferrari 488 GTE, ale również legendy motoryzacji jak na przykład Forda GT40.

Gra pojawi się w sklepach 11. października, ale już teraz można ją zamawiać w ramach przedpremierowej sprzedaży. Ceny zaczynają się od 189 złotych za płytę DVD na PC, przez 249 złotych za GRID Xbox One aż do najdroższej wersji na PlayStation, która kosztuje ok. 380 złotych. Niezależnie od nośnika, gra jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej. 


ZOBACZ TAKŻE: LEAUGE OF LEGENDS I LUKSUSOWA MARKA PODJĘŁY WSPÓŁPRACĘ



Dodał(a): Adam Barabasz/ fot. Koch Media Poland Wtorek 08.10.2019