To wideo z LeBronem Jamesem zgarnęło 23 mln wyświetleń w dobę!

Legenda NBA LeBron James wystąpił w nowym spocie reklamowym firmy Nike. Wyjątkowe nagranie z przesłaniem w ciągu 24 godzin obejrzano ponad 23 mln razy.
NIKE.JPG

Epidemia koronawirusa postawiła świat sportu do góry nogami i choć mogłoby się wydawać, że obecnej sytuacji nie da się porównać z niczym innym, to marketingowcy z Nike są odmiennego zdania. I trafiają w punkt.

Bo z każdym sukcesem wiąże się wiele porażek, a droga do celu nigdy nie jest prosta. O tym właśnie opowiada film Nike, który, oprócz oczywistego celu, niesie za sobą ważne przesłanie.

CZYTAJ TAKŻE: SPRZEDANO BUTY JORDANA. MOŻNA ZA NIE KUPIĆ KILKA MIESZKAŃ W WARSZAWIE

Podczas 1,5-minutowego spotu, którego narratorem został LeBron, można zobaczyć takie gwiazdy sportu jak Serena Williams, Tiger Woods, Raphael Nadal, Cristiano Ronaldo oraz oczywiście słynnego koszykarza.

Film zatytułowany „Never Too Far Down”, czyli „Nigdy zbyt nisko” otwiera zdanie: „Wszyscy byliśmy niedoceniani i odrzucani. W takich chwilach wydawało się, że to już koniec. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy resztki sił, by dalej walczyć”. W ten sposób Nike pokazuje, że można podnieść się nawet z największych porażek, czego sport jest najlepszym dowodem.

Nagranie jest częścią kampanii „You can’t stop sport” (ang. nie możesz zatrzymać sportu). Akcja rozpoczęła się w marcu i ma na celu zmotywować ludzi do walki z pandemią.




Dodał(a): Adam Barabasz / fot. YouTube Poniedziałek 25.05.2020