Kody rabatowe: gdzie znaleźć najlepsze?
Kody rabatowe online – na czym to polega?
Zacznijmy od wyjaśnienia, czym są kody rabatowe w wersji online. Jest to nic innego, jak ciągi liter i/lub znaków, które po wpisaniu/wklejeniu w specjalnym miejscu w sklepie internetowym obniżają wartość zakupów. Na przykład kod rabatowy może mieć taką wartość: blackfriday20 albo 4590. Wartości te są tworzone przez sklepy internetowe w ramach promocji i podawane oficjalnie wszystkim klientom.
Zwykle kod rabatowy obniża wartość koszyka o 10-20%, chociaż zdarzają się również większe akcje promocyjne. Warto więc śledzić aktualne kody rabatowe do Twoich ulubionych sklepów, bo czasem można kupić dany produkt w bardzo okazyjnej cenie.
Portale z kodami rabatowymi
Popularność kodów rabatowych sprawiła, że zaczęły rozwijać się portale internetowe publikujące w jednym miejscu setki, a nawet tysiące aktualnych kodów zniżkowych. Jest to o tyle wygodne, że maksymalnie skraca się czas poszukiwań wszystkich aktualnych zniżek. Nie musisz śledzić promocji i kuponów rabatowych, wchodząc na dany sklep – straciłbyś masę czasu. Podobnie newslettery, na które oczywiście warto się zapisać, jednak dostaniesz informacje od zaledwie jednego sklepu. Kto wie, może w konkurencyjnym sklepie ten sam produkt z innym kodem rabatowym jest jeszcze tańszy?
Najlepszym przykładem takich internetowych agregatów z kodami promocyjnymi jest Rabatio.com. Na portalu znaleźć można zniżki do sklepów z niemal każdej kategorii. Znajdziesz tam wielkie światowe marki, ale również lokalne firmy, które dopiero zaczynają przygodę z handlem.
Czy kody rabatowe są płatne?
Absolutnie nie. To właśnie dlatego rozkwita ich popularność. Jest to forma promocji dostępna dla każdego klienta. Sklepy publikują na swoich stronach aktualne kody rabatowe lub przekazują je partnerom, takim jak między innymi Rabatio.com. Wystarczy więc przejść do odpowiedniej strony WWW i przejrzeć tysiące różnych zniżek. Kod rabatowy zadziała natychmiast pod warunkiem, że jest oczywiście aktualny i prawidłowo wpisany w specjalnym polu (najczęściej w koszyku przy finalizacji zakupu). Od klienta nie będzie pobrana żadna prowizja.
Materiał partnera