Koniec legendarnego TV Mango. Sprawdź, czy pamiętasz te produkty

Telezakupy Mango to sprzedażowy klasyk gatunku lat 90. Słynny kanał telezakupowy jeszcze niedawno nadawał 24 godziny na dobę i z powodzeniem mógł służyć jako medium do konsumpcyjnej hipnozy.

logo.png


Przez całych 18 lat uwodziły nas kampanie reklamujące rzeczy cudowne i bezużyteczne w pstrokatej i sensacyjnej estetycznie oprawie wczesnego kapitalizmu lat 90. Animacje 3D robiły równie piorunujące wrażenie, jak nienaturalnie wielkie twarze amerykańskich aktorów zachwycających się jakością mopa parowego albo strugaczki do marchwi. 

Całość wyglądała zachęcająco i przerażająco zarazem. Może dlatego nazwy niektórych z tych produktów na stałe wytatuowały nam się w mózgach. Najntisowy czar TV Mango to lepszy świat wygody, automatyzacji i praktyczności, który niestety nigdy się nie ziścił. Rosną nam brzuchy, bolą plecy i wcale nie odczuwamy braku kieszonkowego odkurzacza. 

W pewnym momencie występy w TV Mango zaliczyli ówcześni influencerzy: Klaudiusz Sevković, Norbi, Stefan Friedmann czy Zygmunt Chajzer. Do tego okazja goniła okazję, bo Mango działo się w wiecznym „tylko teraz”. Trzeba było łapać za telefon i wymówić te obcojęzyczne nazwy technologicznych utensyliów, multifunkcyjnych robotów i niezastąpionych przyrządów.

Sprawdź, czy pamiętasz te produkty.





Dodał(a): Marek Matyjanka / youtube.com Wtorek 04.08.2020