Piotr Kędzierski mówi SINE METU!

Znany dziennikarz radiowy i telewizyjny, prezenter i DJ – Piotr Kędzierski – rozpoczął współpracę z marką whiskey Jameson.
Piotr_Kędzierski640.png
W ramach kooperacji popularny „Kędzior” wystąpił w materiale video, w którym tłumaczy co dla niego oznacza SINE METU – łacińskie motto, które od ponad 200 lat towarzyszy whiskey Jameson. Film można zobaczyć w kanałach społecznościowych marki Jameson.

Żyj pełnią życia
Piotr Kędzierski to człowiek, który nigdy nie obawia się podjąć ryzyka i podążać za głosem swojego serca. W swoim życiu imał się różnych profesji – od pracy w kanadyjskiej restauracji przez fuchę kablarza aż po prowadzenie najbardziej odjechanych audycji radiowych. Niezależnie od etapu swojej kariery popularny „Kędzior” doskonale wiedział, że życie jest po to by się nie bać, żyć pełnią życia i robić wszystko w zgodzie ze samym sobą. 

Bez strachu
Taka postawa znajduje odzwierciedlenie  w łacińskim motto whiskey Jameson SINE METU, co oznacza „bez strachu”. To filozofia życiowa podkreślająca wartości, takie jak: indywidualność, życie wedle własnych zasad, odwaga, nieodkładanie niczego na później, nie poddawanie się. Chcąc zwrócić uwagę na pokrewieństwo zasad marki z drogą życiową Piotra Kędzierskiego, popularny „Kędzior” zdecydował się wesprzeć markę Jameson, występując w dynamicznym, dwuminutowym filmie, w którym wyjaśnia, czym jest filozofia SINE METU.

Współpraca na dłużej
- Uważam, że warto być odważnym, aby pozostać młodym. To nie żaden banał rodem z książek coachingowych. Te  słowa doskonale oddają ducha postawy SINE METU, udowadniającej, że warto robić swoje i nie chodzić po utartych ścieżkach. Tego typu zasady są mi bardzo bliskie, dlatego nie zastanawiałem się nawet chwili, kiedy marka Jameson zaproponowała mi współpracę. Wspólnie rozpropagujemy tę postawę i będziemy robili masę fajnych rzeczy. Szczegóły już wkrótce – mówi Piotr Kędzierski.
- Jestem przekonany, że charakter i dotychczasowa kariera „Kędziora” doskonale odzwierciedlają motto marki Jameson. Dlatego gdy postanowiliśmy zainicjować akcję, wspierającą postawę SINE METU, od razu pomyśleliśmy o Piotrze Kędzierskim. Film to dopiero początek naszej kampanii. Współpraca ma charakter długofalowy, a w przygotowaniu mamy kilka dużych niespodzianek – mówi Arkadiusz Dobosz, Whiskies Marketing Manager w Wyborowa Pernod Ricard.


Dodał(a): Roman Mocarz Czwartek 28.09.2017