Piwo Hello Kitty

Ikona dziecięcej niewinności i beztroskiej zabawy teraz pojawi się na aluminiowych puszkach z piwem! Nie, to nie bajka.
hello-kitty-beer.jpg


Wyobraź sobie, że siedzisz z kumplami przy grillu. Karkówka jest, kiełbacha też, są i piersi. Jeszcze tylko browar, by wszystko zagrało idealnie. Nagle ktoś wyciąga puszkę z wizerunkiem Hello Kitty i woła „łap!”. Tak jest, my też pozwolilibyśmy puszce spaść na podłogę. Wymaż ten koszmar z głowy, bo na nasze szczęście nie zaleje nas browar z Dalekiego Wschodu. Trunek bowiem będzie dostępny tylko na Tajwanie i w Chinach. Uf!

Pomysł jest wspólnym dzieckiem właściciela marki Hello Kitty – firmy Sanrio oraz tajwańskiego browaru Taiwan Tsing Beer Corp. Piwo będzie rozlewane w Tajwanie, ze względu na to, że produkty z tego kraju są bardzo dobrze postrzegane w Chinach, lepiej niż rodzime. Napój o mocy około 2,3% będzie produkowany w minimum czterech smakach: marakuja, cytryna, banan, brzoskwinia. Zważywszy na olbrzymi rynek, jest to bardzo sprytne posunięcie japońskiego koncernu, które 40 lat temu wymyśliło Hello Kitty. I to właśnie do konsumentów pamiętających początki przygód kota bez ust kierowane ma być to pseudopiwo.

hello-kitty-srodek.jpg

To nie pierwsza przygoda Hello Kitty. W 2010 roku powstała seria win, które firmowane były wszędobylskim kotem. Natomiast z piwem kierowanym do dzieci mieliśmy do czynienia w 2005 roku, kiedy to Japończycy wymyślili napój imitujący wyglądem piwo, jednak pozbawione jakichkolwiek procentów. Liczymy na to, że Japonia zaskoczy nas w końcu czymś pozytywnym.

belka_zobacz-wideo-tygodnia.jpg


Dodał(a): carlo Poniedziałek 30.09.2013