#Pocociteciuchy, czyli dystans i humor według House
W swojej najnowszej kolekcji House i towarzyszącej jej kampanii wszystkie światła zwrócone są, dosłownie i z przymrużeniem oka, na ubrania, bo to przecież wokół nich kręci się całe nasze życie. Kolekcja House SS18 to wiele odpowiedzi na jedno pytanie: #pocociteciuchy?
Kolorowo i na luzie
Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Niezobowiązujące koszulki z zabawnymi nadrukami połączone z kolorowymi szortami to baza, na której modny chłopak zbuduje stylizację zarówno do miasta, na imprezę, jak i na wakacyjny festiwal.
Denim na każdą okazję
Ważnym elementem w męskiej szafie jest jeans, ale w odświeżonej, lekkiej wersji koszule z przewiewnego denimu i wygodne szorty to podstawy wiosennych outfitów. Na uwagę zasługuje też linia Worldhood - trend inspirowany wolnością, podróżami, energią płynącą z najbardziej egzotycznych zakątków świata. Bluzy i t-shirty z orientalnymi grafikami to idealna propozycja dla wakacyjnych podróżników.
No to #pocociteciuchy?
Kolekcji SS18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem #pocociteciuchy? W jej skład weszły zdjęcia i film oparte na idei ubrań jako najbliższych towarzyszy ludzkiej codzienności, elementów, które są obecne w życiu każdego człowieka. 45 sekundowy spot bazuje na zabawnym koncepcie, w którym narrator przechodzi do świata przedstawionego i prowadzi żartobliwy dialog z bohaterami filmu, przewrotnie komentując ich zmagania z codziennością, aby znaleźć odpowiedź na pytanie #pocociteciuchy. Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu kampanijnego spotu House odpowiada duet Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, na stałe związani z agencją LAF oraz operator Kamil Płocki.
Uwaga – kampanii SS18
towarzyszy też konkurs! Aby wziąć w nim udział, wgraj swoje zdjęcie na stronie www.housebrand.com, będące kreatywną odpowiedzią na hasło #pocociteciuchy?
oraz dokończeniem zdania: żeby…