Popularna sieciówka stworzyła nietuzinkową kolekcję dla indywidualistów

Chcesz być modny? Im więcej indywidualizmu, tym lepiej!

ckm.jpg

W myśl idei, że ubrania to skuteczny sposób na wyrażenie swojego stylu, nastroju czy przekonań, House wypuścił najnowszą kolekcję na jesień i zimę. Marka z właściwym dla siebie humorem przypomina nam, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. Nowa kampania to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu.

House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie.

Męska kolekcja House to dwa oblicza miejskiej, nowoczesnej mody. Pierwsza to luźna, streetwear’owa propozycja dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i intensywnych kolorów. Linia Street Smart to powrót camo w czerwonej i zielonej odsłonie. Na pełnych luzu ubraniach znajdziemy grafiki nawiązujące do street artu. Streetwear w minimalistycznej odsłonie to linia Nightcrawler – tu dominuje kobalt i czerń. Charakterystyczne elementy trendu to przeskalowane grafiki i techniczne detale.

House - kamania AW2018 (4).jpg

House - kamania AW2018 (13).jpg

Druga odsłona męskiej kolekcji House jest bardziej klasyczna. Linia Rebel Prep, skierowana do starszego klienta, to połączenie klasycznych form, wzorów i sportowych akcentów. Elegancja na luzie. Dominuje ponadczasowa krata, koniakowy brąz i czerń. Dla panów, którym bliska jest natura, zieleń i styl vintage House proponuje linię Wanderlust, która przypadnie go gustu nie tylko dla fanów pieszych wędrówek. Mocne strony linii to inspirowane przyrodą grafiki, flanelowe koszule i najmodniejsze kolory, czyli bordo, musztarda i granat.

House - kamania AW2018 (10).jpg

House - kamania AW2018 (3).jpg

Więcej informacji znajdziesz w lookbooku na www.housebrand.com.


Dodał(a): Izabela Popko Czwartek 06.09.2018