Producent piwa szuka speca od tworzenia memów. 18 tys. zł wypłaty

Jeżeli uważasz, że tworzysz zabawne memy, niedługo możesz dzięki temu zarobić niemałe pieniądze. Marka piwa Bud Light Seltzer poszukuje specjalisty ds. memów. Za podesłanie kilkudziesięciu memów miesięcznie, pracodawca proponuje niemałe pieniądze.

BUDDI.jpg


Firma nie była dotychczas zbyt aktywna w mediach społecznościowych, ale za sprawą nowego pracownika planuje to zmienić. Specjalista będzie musiał wykonać 10 memów tygodniowo. Wymaga się od niego jedynie kreatywności i podstawowej znajomości obsługiwania Photoshopa. Oferują za to 18 tys. zł.


Bud Light Seltzer pozazdrościło takim firmom, jak chociażby Lidl, gdzie wrzucanie memów na fanpage okazało się strzałem w dziesiątkę. Marka znana jest z lekkich piw o owocowych smakach, których dodatkowym atutem jest niska kaloryczność. Jeśli po pracy lubisz sobie osłodzić dzień takim browarkiem i w swoim otoczeniu jesteś uznawany za śmieszka, aplikuj.


Pracownik ma dołączyć do firmy na trzy miesiące. 54 tysiące złotych za pracę do końca roku? Brzmi nieźle, tym bardziej, że możecie działać zdalnie. Zainteresowani mogą składać aplikację do 18 września. Kto wie, może tworzenie memów wreszcie ci się przyda.

Zobacz koniecznie: Myślałeś, że podatek cukrowy dotyczy tylko coli? Za wódkę też zapłacisz więcej


WIDZIAŁEŚ JUŻ NAJLEPSZE WYNALAZKI DLA SYMPATYKÓW ALKOHOLU? 


Dodał(a): Konrad Klimkiewicz / fot. Bud Light Wtorek 01.09.2020