Przypadkowy bloger "El Chapo"
Jak się okazuje „El Chapo” przysłowia polskie zna i wie, że koszula bliższa ciału – zwłaszcza ta ze sklepu „Barabas". Nie wiedział tylko, że ta stylówa będzie ostatnią, jaką wypromował na wolności, bo teraz czeka go długa odsiadka w więziennym drelichu.
I tak ostatnie chwile na wolności stały się doskonałym materiałem marketingowym z kategorii: marketing partyzancki, co zresztą oddaje nawet sposób działania „El Chapo”. Przypadkowa stylizacja z wywiadu stała się tak popularna, że sklep ma kłopoty z nadążaniem realizacji zamówień.
Wykorzystując swoje pięć minut właściciel „Barabas” postanowił zorganizować konkurs z wykorzystaniem sławnego zdjęcia i każdy może spróbować model „Fantasy” wygrać dla siebie, lajkując konkursowego posta.
Liczymy, że kiedy odpalimy swoją linię odzieżową, to koszulkę CKM nałoży ktoś godny zaufania i my będziemy świętować z rozmachem nasz sukces!