Co łączy łosia z polską marką odzieżową?

O co chodzi? My już wiemy!

łoś reserved.jpg

Właśnie tak wpisuje się modę w świat dzikiej. przyrody. Bohaterami zdjęć i filmu w do najnowszej kampanii Reserved są polska supermodelka, Małgosia Bela i zyskujący na popularności Jean Chang. Na planie filmowym towarzyszy im jeszcze jedna gwiazda. Jest nią symbol lokalnej przyrody na Łotwie i w Estonii – łoś. To wybór nieprzypadkowy, bo limitowana kolekcja Re.Design jest inspirowane kulturą krajów nadbałtyckich i w taki sposób marka uczyniła łosia swoim znakiem rozpoznawczym.

Sami zobaczcie:

W męskiej części kolekcji do nadbałtyckich inspiracji dodano atmosferę wakacji na Mazurach. Klimat kolekcji kojarzy się z dawnymi campingami i ośrodkami wczasowymi. Efektem takich inspiracji jest sportowa linia z wyraźnym wpływem nostalgicznej nuty retro.

ReDesign (7).jpg

ReDesign (11).jpg

ReDesign (20).jpg ReDesign (24).jpg

ReDesign (29).jpg

Kolekcja Re.Design jest dostępna od 2. kwietnia w wybranych sklepach stacjonarnych i na  www.reserved.com


Dodał(a): Izabela Popko Czwartek 04.04.2019