Ryanair kontra pasażerowie – nikt nie ma prawa się obrazić

Ryanair to marka, która nie potrzebuje dbać o sympatię swoich klientów. Podróżowanie po Europie w cenie wyjścia na kolację to, jak mówią o sobie, konkurencja nie do pokonania. Dlatego w mediach społecznościowych wyrzucili klientom wszystkie żenujące zachowania, jakimi uraczają ich pracowników.
Zrzut ekranu 2022-10-2 o 10.39.49.png

Ostatnio na TikToku popularność zyskało nagranie, gdzie linie lotnicze Ryanair zmontowały urywki twórców “sposobów” na zabranie ze sobą dodatkowego bagażu, bez płacenia za bagaż. Według użytkowników tanich linii najlepiej ubrać na siebie kilka warstw ubrań lub wziąć do samolotu poszewkę na poduszkę, która zmieści dużą część garderoby na wyjazd. Ryanair w nagraniu straszy użytkowników dodatkową opłatą za małe i większe poduszki dodając z przekąsem “I am better!”. 

PR-owcy linii ogłosili, że planują być lepsi niż Khaby Lame – a tego komika widział chyba każdy, kto chociaż raz włączył TikToka. Mało miejsca na siedzeniu? Jeszcze raz powtórzymy – i tak będziecie z nimi latali. Dlatego Ryanair nie widzi żadnych przeszkód, aby stworzyć wideo, gdzie dwójka pasażerów przepycha się, walcząc o podłokietnik. Naszym ulubieńcem w tej kategorii stały się jednak bose stopy pasażera z tylnego siedzenia, wystające między naszymi nogami. Klimat rodem z PKP na wakacyjnej trasie Przemyśl - Gdynia Główna. 

Nie zabrakło też testu na IQ podróżujących. W filmiku „darmowe bilety dla komentujących” wyłączono możliwość komentowania. Wymarzona praca istnieje – twórcy TikToków mogą śmiać się z głupoty klientów i dostawać za to pieniądze. Nie zapominajmy jednak, że kurs dolara przekroczył ostatnio wartość pięciu złotych, więc przelicznik cen biletów dla wielu polskich kupujących może sprawić, że pozostanie nam wybrać Ryanair lub wakacje na działce. 


Dodał(a): ckm.pl Niedziela 02.10.2022