To pierwszy pokrzywdzony, któremu oberwało się najbardziej. Instagram Stories i Facebook Stories to funkcjonalności ściągnięte, żeby nie powiedzieć zerżnięte, kropka w kropkę ze Snapa. Teraz użytkownicy nie mają po co w ogóle korzystać z tego ostatniego, skoro Facebook i Instagram oferują mu dokładnie to samo, a sam Snapchat kombinuje jak może, żeby tylko zatrzymać ludzi u siebie. Prędzej czy później jednak i tak skapituluje pod naporem portali Zuckerberga. Oczywiście wszystko dlatego, że twórcy Snapa odrzucili ofertę Fejsa opiewającą na 3 mld dolarów.
2 z 6
Yelp/Zomato/Trip Advisor
Nowa funkcjonalność Fejsa uderzy przede wszystkim w aplikacje do porównywania knajp i atrakcji turystycznych. Chodzi o Facebook Local, który informuje użytkownika o znajdujących się w pobliżu restauracjach, kawiarniach oraz różnego rodzaju atrakcjach turystycznych właśnie. Oczywiście sami też możemy pisać recenzje i rekomendować znajomym wybrane miejsca. Dodatkowo dostajemy informacje o odbywających się w okolicy imprezach, w których biorą też udział nasi znajomi.
3 z 6
Allegro/OLX
Jakiś czas temu w aplikacji Facbooka pojawił się Facebook Marketplace, czyli de facto zakładka, w której użytkownicy mogą wystawiać na sprzedaż różne przedmioty. Handel kwitnie, a pozostałe aplikacje tego typu mogą stracić sporo klientów.
Ta strona używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia