E-limuzyna o mocy 1090 KM!

Elektryczne auto o mocy nawet do 1090 koni mechanicznych i prędkości maksymalnej 300 km/h. Tak wygląda przyszłość motoryzacji. Ale świetne osiągi będą niestety generowane przez świszczące silniki.
nanoFlowcell_AG_QUANT_F_Fro.jpg

Szczęśliwie lub nie, motoryzacja ulega downsizingowi, co oznacza kurczenie się silników, ograniczanie emisji spalin, ale niekoniecznie ubytek mocy. Chodzi jednak o doznania słuchowe. Elektryczne super auta nie ryczą jak dawniej, a świszczą i syczą. Ale jak jeżdżą!

QuantF to elektryczny bolid, który generuje moc 1075 koni mechanicznych z chwilowymi skokami do 1090 KM. Energia pochodzi z opatentowanej przez producenta technologii nanoFlowcell, która polega na odpowiednim przepływie elektrolitów naładowanych ujemnie i dodatnio. W aucie na tę ciecz znajdą się dwa zbiorniki o pojemności 250 litrów każdy. Przełomowa technologia powstała na kanwie badań NASA. Z 1976 roku. Dzięki temu auto rozpędzi się maksymalnie do 300 km/h i będzie miało zasięg 800 kilometrów. Pierwszą setkę pokona poniżej 3 sekund.

nanoFlowcell_AG_QUANT_F_Sei.jpg

Ta sportowa e-limuzyna wyposażona będzie w unikalną dwustopniową skrzynię biegów przekazująca napęd na cztery koła. Jednak gdy potrzebne będzie natychmiastowe przyspieszenie, przednia oś zostanie odcięta, a cała moc pójdzie w tylną. Jazdę ustabilizuje skrzydło, wysuwające się z tyłu po przekroczeniu prędkości 80 km/h. Dopracowane w każdym calu aerodynamiczne nadwozie w postaci karbonowego monokoku kryje cztery wygodne miejsca wewnątrz pojazdu.

Auto będzie miało swoją oficjalną premierę 3 marca podczas Geneva International Motor Show 2015.

nanoFlowcell_AG_QUANT_F_Hec.jpg





Dodał(a): Paweł Jaśkowski Wtorek 17.02.2015