Honda NSX 2019 – jeszcze piękniejsza, jeszcze dynamiczniejsza, jeszcze lepsza

Choć Honda NSX była już jednym z piękniejszych aut świata, to Japończycy postanowili unowocześnić ją jeszcze bardziej. Tak że auto robi na nas jeszcze większe wrażenie.
1jpg.jpg

Honda wprowadziła szereg zmian w modelu NSX na rok 2019. Sprawią one, że supersamochód z napędem Sport Hybrid będzie łatwiejszy w codziennej eksploatacji, a jazda po torze wyścigowym stanie się jeszcze bardziej ekscytująca.

Największy nacisk położono na zwiększenie dynamiki auta, przy zachowaniu jego codziennej funkcjonalności. Honda wyposażyła NSX-a z roku modelowego 2019 w większe stabilizatory przednie i tylne, co przyczyniło się do wzrostu sztywności przedniego zawieszenia o 26 proc. i zawieszenia tylnego – o 19 proc.

Lepsze zawieszenie
Bezkonkurencyjna sztywność strukturalna Hondy NSX umożliwiła osiągnięcie doskonałych parametrów układu kierowniczego i zawieszenia. W modelu na rok 2019 – poza udoskonaleniami podzespołów – Honda dokonała również zmiany oprogramowania sterującego hybrydowym układem napędu na cztery koła (Sport Hybrid SH-AWD), elektrycznym układem wspomagania kierownicy, układem stabilizacji toru jazdy (VSA) i aktywnymi amortyzatorami z płynem MRF.

Zmiany warte 2 sekundy

Hondę NSX z roku modelowego 2019 wyróżniają nie tylko powyższe udoskonalenia podzespołów i oprogramowania, ale także dostępne w standardzie opony klasy high performacne. Ogumienie – opracowane specjalnie dla NSX – zapewnia lepszą dynamikę i reakcję zwrotną podczas hamowania, pokonywania zakrętów i przyspieszania – zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach. Honda dokonała tych zmian celem zwiększenia elastyczności i stabilności pojazdu, a także poprawy reakcji przepustnicy i przyspieszenia podczas jazdy w warunkach granicznych. Miarą skali udoskonaleń Hondy NSX 2019 jest czas okrążenia toru Suzuka – o 2 sekundy lepszy od osiąganego przez obecny model.
Orange is the new black
W silniku modelu NSX 2019 zmodyfikowano wtryskiwacze paliwa, poprawiono działanie turbosprężarki i dodano filtr cząstek stałych. Zmian dokonano również w wyglądzie zewnętrznym auta, które dostępne będzie z nowym lakierem perłowym Thermal Orange i dobranymi do niego pomarańczowymi zaciskami karbonowo-ceramicznych tarcz hamulcowych, dostępnych w opcji.

Produkcja Hondy NSX, rok modelowy 2019, rozpoczęła się w sierpniu, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów pod koniec tego roku. Zamówienia w Europie ruszają już teraz.


Dodał(a): Tomek Makowski/ fot. materiały prasowe Wtorek 11.09.2018