Polonez do driftu

Gleba, silnik V6 od Opla Omegi, poszerzenia, czarne blachy i stalowe felgi. Polska odpowiedź na Toyotę AE86. Poldożer!

Wszystko zaczęło się pięć lat temu w Szczecinie od planów modyfikacji Poloneza Caro z silnikiem 1,4 od Rovera. Potem przyszła ważna decyzja – swap na porządne V6 o pojemności 2,5 litra od Opla Omegi. Teraz projekt doczekał się zakończenia – Poldożer ma teraz ponad 200 koni mocy i to z całą pewnością najlepszy driftowóz zbudowany na bazie polskiej myśli motoryzacyjnej.

Opublikowany przez Project Poldożer na 12 kwietnia 2016


Samochód w wersji po modyfikacjach waży 980 kilogramów, ma piętnastocalowe felgi stalowe z tyłu i z przodu (z tyłu nieco szersze) oraz opony sygnowane znakiem Stomil…

Opublikowany przez Project Poldożer na 12 kwietnia 2016

Jest nisko, szeroko i bardzo agresywnie. A jak jeździ auto ochrzczone przez fanów mianem FSO86? Zobacz w klipie poniżej.

Opublikowany przez Project Poldożer na 12 kwietnia 2016

Oficjalna premiera samochodu ma nastąpić podczas Moto Show Motoarena, 23-24 kwietnia w Szczecinie.



Dodał(a): ACH Środa 13.04.2016