Memminger Roadster 2.7
Lubicie Garbusy? Lubi je też Georg Memminger. Od 1992 roku restauruje kultowe Volkswageny. Wreszcie jednak stworzył swój własny samochód, na bazie Gabrusa, czyli Memminger Roadster 2.7.
Auto napędza silnik o pojemności 2,7 litra, umieszczony centralnie (czyli nie jak w Garbusie). To auto dwumiejscowe. Duży motor wytwarza 210 koni mechanicznych i 247 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To pozwala rozpędzić roadstera do ponad 200 km/h. Najważniejsze jednak, że auto jest bardzo lekkie, waży zaledwie 800 kg. Przyspieszenie do 100 km/h (producent nie podaje danych) powinno się więc wynosić ok. 6 sekund.
Majstersztykiem jest też zawieszenie. Georg Memminger i jego ekipa użyli podzespołów ze starych Porsche 911. To powinno mówić wszystko: udało się skonstruować auto dla tych, którzy potrafią jeździć. Większy rozstaw osi sprawia, że samochód jest pewniejszy i stabilniejszy.
Auto napędza silnik o pojemności 2,7 litra, umieszczony centralnie (czyli nie jak w Garbusie). To auto dwumiejscowe. Duży motor wytwarza 210 koni mechanicznych i 247 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To pozwala rozpędzić roadstera do ponad 200 km/h. Najważniejsze jednak, że auto jest bardzo lekkie, waży zaledwie 800 kg. Przyspieszenie do 100 km/h (producent nie podaje danych) powinno się więc wynosić ok. 6 sekund.
Majstersztykiem jest też zawieszenie. Georg Memminger i jego ekipa użyli podzespołów ze starych Porsche 911. To powinno mówić wszystko: udało się skonstruować auto dla tych, którzy potrafią jeździć. Większy rozstaw osi sprawia, że samochód jest pewniejszy i stabilniejszy.